مرکز تولید سیر ترشی حبه ای درجه یک

ما ایرانیان همواره در کنار وعده های اصلی غذای خود، چند ماده جانبی به عنوان چاشنی و مزه هم سرو می کنیم که ممکن است از خود غذا هم برای ما محبوب تر و دوست داشتنی تر باشد. این چاشنی ها شامل انواع ترشیجات هستند که یکی از آن ها سیر ترشی است. سیر یک ماده غذایی بسیار مفید برای بدن می باشد، پس خوردن ترشی آن هم خالی از فایده نیست. سیر ترشی حبه ای درجه یک را از مرکز اصلی تولید آن تهیه کنید.

مرکز تولید سیر ترشی حبه ای درجه یک

آشنایی با ترکیبات بهترین سیر ترشی تازه

آشنایی با ترکیبات بهترین سیر ترشی تازه بر اساس آموزه های دینی و طب سنتی ایران، سیر یکی از مقوی ترین و بهترین گیاهانی است که ما می توانیم از آن در غذاهای خود استفاده کنیم. در متون قدیمی آمده است که سیر داروی هفتاد نوع بیماریست. پس همه مردم به خوردن این گیاه فوق العاده توصیه شده اند.

از سیر محصولات مختلفی تولید می شود که پر طرفدار ترین آن ها، سیر ترشی است. برای آشنایی با ترکیبات و مواد لازم در تهیه سیر ترشی تازه خانگی، با ما همراه باشید.

این محصول را با استفاده از چند ماده تهیه می کنند که شامل سیر تازه، سرکه، نمک و فلفل و سبزیجات معطر است. برای این کار سیر های درسته و یا حبه شده را در داخل یک ظرف شیشه ای بر روی هم چیده، سپس روی آن ها نمک و فلفل می پاشند، در نهایت سرکه به آن اضافه می کنند و سبزیجات معطر را روی آن قرار می دهند.

برای اینکه سیرهای شما تبدیل به سرکه شوند، باید درب ظرف را کاملا ببندید تا هیچ هوایی به آن وارد نشود و بعد آن را در یک جای خنک و ترجیحا تاریک قرار دهید. سیر ترشی هرچه قدیمی تر باشد کیفیت بیشتری دارد. در گذشته مرسوم بود که آن به مدت هفت سال نگهداری می کردند و بعد مورد استفاده قرار می دادند.

فروش ویژه انواع سیر ترشی حبه ای

فروش ویژه انواع سیر ترشی حبه ای سیر ترشی یکی از چاشنی هایی است که بیشتر به همراه انواع ته چین و غذاهای خشک میل می شود و وجود آن لذت غذا خوردن را چند برابر می کند. شما می توانید با مراجعه به مراکز پخش و فروش انواع ترشی، هم از قیمت روز ترشی های مختلف مطلع شوید و هم این محصول را با نرخ ویژه خریداری کنید.

سیر ترشی تازه و درجه یک به دو صورت حبه ای و یا کامل و درسته تولید و به بازار های سراسر کشور عرضه می شود که شما می توانید با توجه به خواست و سلیقه خود یک نمونه را برای خرید انتخاب نمایید.