مرکز تولید سیر ترشی مرغوب شمال

سیر ترشی شمال به عنوان نوعی چاشنی پرطرفدار در بین ایرانیان به شیوه ای بسیار آسان و در مدت زمان کوتاهی آماده می شود. نکته مهم اینکه کیفیت نهایی این نوع ترشی، تحت تاثیر فاکتورهای مختلف می تواند متغیر باشد. در این مطلب بهترین شیوه را برای تهیه این محصول ارائه خواهیم کرد. همچنین مرکز تولید و پخش آنلاین را برای خرید عمده و ارزان این محصولات معرفی می کنیم در این میان نگاهی هم به ترشی لیته خانگی هم بی اندازیم.

مرکز تولید سیر ترشی مرغوب شمال

بررسی کیفیت سیر ترشی شمال

بررسی کیفیت سیر ترشی شمال سیر، سرکه و نمک سه ماده اولیه و اساسی تشکیل دهنده سیر ترشی شمالی هستند. مهمترین نکته در کیفیت این محصول، ارگانیک و طبیعی بودن این سه ماده است. برای اینکه ترشی با طعم مناسب داشته باشید و سیرها به هیچ عنوان له نشوند باید به سراغ سرکه سفید طبیعی و بدون مواد نگهدارنده بروید.
نمک نیز نقش مهمی در طعم دار کردن ترشی سیر دارد. نمک خالص و طبیعی دانه درشت از نمونه های مناسب برای این منظور هستند. بخش اصلی محتویات این ترشی را سیر تشکیل می دهد. پس باید سیر تازه، یکدست، درشت و رسیده را انتخاب کنید. از خرید سیره های کپک زده، بیش از اندازه ریز و دارای بافت نرم خودداری کنید. هر چقدر که بافت سیر سفت تر و تازه تر باشد، کیفیت ترشی تولید نیز بهتر خواهد بود.
برای تهیه این محصول در خانه ابتدا سیرها را به صورت حبه ای یا دسته ای تمیز کرده و آن را خشک کنید. سپس سیر سفید را درون شیشه ای ریخته و نمک و سرکه را به آن اضافه کنید. حداقل زمان برای آماده شدن این ترشی حدود شش ماه است. البته همانطور که می دانید هر چقدر که از زمان تهیه سیر ترشی مدت زمان بیشتری گذشته باشد، کیفیت و طعم آن بهتر می شود جالب است که کمی درباره سرکه خانگی بیشتر بخوانیم.

قیمت روز بهترین سیر ترشی

قیمت روز بهترین سیر ترشی قیمت سیر ترشی تحت تاثیر عوامل کیفی و کمی می تواند همواره در حال تغییر باشد. ارقام کارخانه ای و صنعتی به مراتب ارزانتر از انوع سیرهای خانگی و سنتی هستند. با این حال موارد زیر نقش مهمی در تعیین قیمت هر کیلو از این محصولات دارند:

  • قیمت روز سیر تازه در بازار
  • درجه کیفی سیر مخصوص ترشی
  • نرخ سرکه سفید
  • حجم تولیدی ترشی در خانه یا کارخانه
  • شیوه های بسته بندی
  • برند شرکت تولیدی و حجم شیشه ترشی

در این سایت به عنوان بزرگترین مرکز فروش ترشی سیر شمال و دیگر ارقام پرطرفدار مانند ترشی لیته، کلیه محصولات به صورت بسته بندی استاندارد و تاییدیه وزارت بهداشت برای خریداران عمده در سراسر کشور ارسال می شوند. استعلام قیمت روز انواع ترشی، امکان آماده سازی ارقام صادراتی و قبول سفارشات با حجم بالا برخی از خدمات فروشندگان این مرکز به شمار می آیند جالب است که کمی درباره سرکه خانگی بیشتر بخوانیم.