مرکز خرید ترشی خانگی مرغوب به صورت عمده

همانطور که می دانید ترشی از پر طرفدارترین چاشنی های ایرانی است که معمولا ایرانی ها در کنار غذاهای مختلف از جمله آبگوشت مصرف می کنند. ترشی خانگی از دیرباز جزئی جدا نشدنی از فرهنگ زیبای ما بوده است.

بسیاری از مردم در اوایل پاییز مشغول درست کردن ترشی برای کل سال می شوند تا بتوانند در فصل های دیگر که برخی از مواد اولیه ترشیجات کم یاب هستند یا در فصل برداشت نیستند، ترشی مصرف کنند. برای تهیه ترشی خانگی باید نکات زیادی رعایت شود که ما در این مطلب قصد داریم برخی از این نکات را برای شما بازگو کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

مرکز خرید ترشی خانگی مرغوب به صورت عمده

نکات مهم درباره ترشی خانگی

نکات مهم درباره ترشی خانگی

قبل از هر چیز لطفا مقاله ما در مورد مزایای ترشی خانگی را مطالعه بفرمایید چرا که در آن برخی از مزایا و برتری های ترشی خانگی نسبت به ترشی صنعتی را بیان کردیم و به نظر ما خواندن آن خالی از لطف نیست. حالا به بیان نکات می پردازیم.

دوست دارید ترشی خانگی شما طعن عالی داشته باشد؟ به ادویه ها و سبزیجات معطری که برای تهیه ترشی استفاده می کنید، برگ آلبالو یا برگ مو اضافه کنید. این کار باعث می شود ترشی شما بسیار خوشمزه شود. هم چنین لطفا از تمام این سبزیجات معطر اعم از نعناع، گشنیز، جعفری، شوید، ریحان، مرزه و ترخان استفاده کنید و هیچ کدام را حذف نکنید تا ترشی شما طعم بهتری داشته باشد.

اگر قصد نگهداری طولانی مدت ترشی خانگی را دارید بهتر است که از ظروف پلاستیکی استفاده نکنید بهترین ظرف ها برای نگهداری ترشی، ظروف سفالی، بلوری و چوبی هستند. البته نگهداری ترشی در ظروف سفالی یا چوبی شاید برای همه امکان پذیر نباشد لذا می توانید از ظروف شیشه ای استفاده کنید.

نکته دیگری که خیلی از عزیزان را دچار مشکل کرده است، کپک زدن ترشیجات خانگی می باشد. برای جلوگیری از کپک زدن ترشی بهترین کار این است که ترشی را در محل خنک نگهداری کنید. اما ترفندهای دیگری نیز برای جلوگیری از کپک زدن ترشی وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

بهتر است سرکه را قبل از استفاده، بجوشانیم و صبر کنیم سرد شود سپس مراحل تهیه ترشی را شروع کنیم. به اعتقاد برخی، این روش کمک می کند تا ناخالصی های سرکه از بین بروند چرا که این ناخالصی ها اغلب باعث کپک زدن ترشی می شود.

برخی دیگر از مقدار کمی روغن مایع یا روغن زیتون استفاده می کنند. به این صورت که روی ترشی، مقداری از این روغن ها می ریزند تا ترشی کپک نزند.

نکات دیگری نیز وجود دارد که به امید خدا در مطالب بعدی عنوان می کنیم.

 

ارسال ترشی به سراسر کشور

ارسال ترشی به سراسر کشور

ترشیجات این مجموعه در سراسر کشور و در شهرهای مختلفی به فروش می رسد و ما امکان ارسال ترشیجات به شهرهای مختلف را داریم. لذا اگر قصد همکاری و خرید از مجموعه زیتون را دارید به خصوص خرید ترشی خانگی، ما در خدمت شما هستیم و برای خرید راحت و آسان شما، در تلاشیم.