مرکز خرید ترشی زیتون مرغوب

ترشی زیتون از پر خاصیت ترین ترشی هایی می باشد که شما می توانید به سبذ غذایی خود اضافه کنید. زیتون ها در بازار به شکل های مختلفی خریدو فروش می شوند. از انواع این زیتون ها می توان به زیتون بی هسته، زیتون کنسروی و زیتون شکسته اشاره کرد در این میان نگاهی هم به سرکه بالزامیک یک لیتری هم بی اندازیم.

جالب است بدانید که برخی اعتقاد دارند که بهترین نوع زیتون، زیتون شکسته (بدون سود می باشد). حتما می دانید که زیتون میوه ای بسیار تلخ می باشد و برای اینکه قابل مصرف و قابل خوردن باشد نیاز است تا فرآیندهایی برای گرفتن تلخی زیتون انجام شود. اما چون این روش ها وقت گیر هستند معمولا مردم زیتون هایی را خریداری می کنند که تلخی آن ها از قبل گرفته شده باشد.

مرکز خرید ترشی زیتون مرغوب

خواص ترشی زیتون

خواص ترشی زیتون

ما در مطالب قبلی شما را با سه روش تهیه ترشی زیتون آشنا کردیم لطفا آن را مطالعه فرمایید تا با ترشی زیتون بیشتر آشنا شوید. همانطور که گفتیم زیتون میوه ای بسیار تلخ می باشد و حتما برای اینکه قابل مصرف شود باید تلخی آن گرفته شود. یکی از موادی که برای گرفتن تلخی زیتون از آن استفاده می کنند آب نمک می باشد به همین علت معمولا زیتون هایی که در بازار خریداری می کنید در آب نمک هستند یا طعم شوری دارند.

زیتون به دو رنگ سیاه و سبز دیده می شود. طبق نظر کارشناسان صنایع غذایی زیتون سیاه و زیتون سبز از نظر مواد مغذی تفاوت چندانی با هم ندارند اما با توجه به اینکه هر چه رنگ زیتون تیره تر باشد، روغنی تر است، نظر کارشناسان بر این است که زیتون سیاه می تواند تا حدودی بهتر از زیتون سبز باشد.
اما جالب است بدانید زیتون سبز در طب ایرانی جایگاه بسیار بالایی دارد و از ارزش غذایی زیادی برخوردار می باشد. پس می توانیم به شما بگوییم چه زیتون ترشی شما سیاه باشد و چه سبز باشد، در هر دو صورت شما ترشی مقوی را در سبد غذایی خود دارید.

از مهم ترین خواص زیتون که باعث محبوبیت این میوه شده است و ترشی زیتون نیز حاوی این خواص می باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تقویت کننده معده
  2. قابض
  3. ضد دیابت
  4. صفرابر
  5. برطرف کننده تب
  6. درمان دردهای رماتیسم و نقرس
  7. افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن
  8. سلامت مغز
  9. سلامت چشم

تولید کننده ترشی زیتون

تولید کننده ترشی زیتون

پیش تر اشاره کردیم که زیتون معمولا به صورت شور در بازار به فروش می رسد. با توجه به اینکه ممکن است تلخی زیتون به طور کامل در فرآیند ها گرفته نشود یا برخی مردم طعم زیتون را در حالت عادی دوست نداشته باشند، تولید کنندگان ترشی زیتون دست به کار شده اند و ترشی زیتون و ترشی زیتون پرورده را در سطح عمده تولید می کنند. با افزودن انواع چاشنی ها و سرکه به زیتون، ترشی زیتون مرغوبی تهیه می شود که مطابق سلیقه اکثریت مردم می باشد جالب است که کمی درباره سرکه چوب در ایران بیشتر بخوانیم.

هم چنین اگر خواهان مصرف زیتون برای سلامتی هستید اما طعم زیتون را دوست ندارید، لطفا مصرف ترشی زیتون و ترشی زیتون پرورده را مد نظر داشته باشید. برای خرید ترشی زیتون خوشمزه لطفا فرم سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند