مرکز خرید ترشی مخلوط بادمجان مرغوب

زیتون سیاه روغنی مخلوط بادمجان یکی از انواع ترشی مخلوط می باشد. بعضی مواقع در ترشی مخلوط بادمجان از بادمجان استفاده نمی شود اما ترشی مخلوط بادمجان به دلیل وجود این ماده مقوی بسیار خوش مزه و خوش طعم است هم چنین خواص بادمجان نیز به این ترشی مرغوب اضافه می شود.
بدیهی است که صیفی جات و سبزیجاتی که در ترشی مخلوط استفاده می شود هر چه بیشتر باشد باعث خواص بیشتر آن می شود.

مرکز خرید ترشی مخلوط بادمجان مرغوب

مواد مورد استفاده در تهیه ترشی مخلوط

مواد مورد استفاده در تهیه ترشی مخلوط

بارها به این موضوع اشاره کرده ایم که بنا بر نظر تولید کنندگان که می توانند کارخانجات یا کارگاه های تولید زیتون پرورده بسته ای باشند و یا افرادی که ترشیجات را در منزل تهیه می کنند، مواد اولیه مصرفی در تمام ترشیجاتی که از یک نوع می باشند یکسان نیست.

مثلا مواد مصرفی در ترشی بندری تولید شده توسط تمام تولید کنندگان یکسان نبوده و هر تولید کننده دستور خاص خود را برای تهیه ترشی بندری دارد. ترشی مخلوط بادمجان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مواد اولیه آن می تواند متغیر باشد. اما مواد اولیه ای که در بیشتر ترشیجات مخلوط رایج می باشند از جمله مواد زیر می باشند:

  1. گل کلم
  2. هویج
  3. خیار
  4. کرفس
  5. سیب زمینی ترشی
  6. بادمجان
  7. فلفل سبز
  8. پیاز
  9. سیر
  10. سرکه
  11. موسیر
  12. ادویه ترشی
  13. سبزی ترشی

این ها موادی هستند که برای تهیه ترشی مخلوط مورد استفاده قرار می گیرند اما قابل ذکر است که ترشی مخلوط لزوما تمام این مواد را ندارد و شما نیز می توانید بر حسب سلیقه چند مورد از مواد را حذف کنید یا مواد جدیدی مانند ذرت یا زیتون به این لیست اضافه کنید. انتخاب با شماست.

سبزی ترشی معمولا شامل نعنا، ترخون و مرزه می باشد.ادویه ترشی نیز شامل زردچوبه، فلفل، نمک و گلپر می باشد که در این موارد هم شما می توانید به سلیقه خود تغییراتی به وجود آورده و این مواد را کم، زیاد و یا حذف کنید و یا حتی سبزیجات و ادویه های جدیدی به این لیست اضافه کنید.

یکی از سبزیجاتی که در این لیست نیامده ولی تولید کنندگان تبریزی از آن برای تهیه ترشی مخلوط استفاده می کنند، گیاه کروز می باشد که علاوه بر خواص عالی خود طعم خاصی به ترشی مخلوط تبریزی داده و این ترشی را از سایر ترشیجات متمایز می کند.

خرید ارزان انواع ترشی

خرید ارزان ترشی مخلوط بادمجان

شما می توانید ترشی مخلوط بادمجان را در خانه تهیه کنید. انتخاب خوبی است اما اگر می خواهید حجم زیادی ترشی داشته باشید و در تمام سال از آن استفاده کنید پیشنهاد می کنیم ترشی مخلوط بادمجان را از مراکز پخش و فروش ترشیجات خریداری کنید.

اگر تا به حال از فروشنده ای ترشی خریداری کرده اید اما راضی نبوده اید لطفا خرید از فروشگاه زیتون را تجربه کنید تا دیدگاه شما به فروشندگان ترشی کاملا عوض شود. شما می توانید ترشی مورد نظر خود را از سایت فروشگاهی زیتون سفارش داده و طعم واقعی ترشی را بچشید و از مشتریان ثابت ما باشید. لطفا با ما در ارتباط باشید.