مرکز خرید ترشی مخلوط بندری

ترشی مخلوط بندری یکی از خوشمزه ترین انواع ترشی می باشد که کاملا اصیل و سنتی بوده و ریشه آن به جنوب کشور برمی گردد، این محصول دلچسب طعم تند و ترش بی نظیری دارد و در تهیه آن از مواد و گیاهان متنوع استفاده می شود.

مرکز خرید ترشی مخلوط بندری مجموعه ای منحصر به فرد از انواع این محصول را با کیفیت بالا و قیمت ارزان ارائه می دهد، این ترشی پرطرفدار بازار تقاضای پر رونقی دارد و به صورت عمده و آنلاین به فروش می رسد.

مرکز خرید ترشی مخلوط بندری

اجزای تشکیل دهنده ترشی مخلوط

اجزای تشکیل دهنده ترشی مخلوط ترشی مخلوط همان گونه که از نامش مشخص می شود حاوی مواد خوراکی و گیاهی فراوانی است که هر کدام خواص ویژه خود را دارند و برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشند، در تولید و تهیه این محصول از یک سری ادویه جات و صیفی جات استفاده می شود و بنابراین اجزای تشکیل دهنده ترشی مخلوط شامل این مواردی است که ذکر می کنیم:

  • گل کلم و برگ کلم یا همان کلم پیچ
  • هویج قطعه قطعه شده و کرفس خرد شده
  • سیب زمینی ترشی و مجموعه ای از انواع سبزی های معطر
  • لوبیا سبز خرد شده و پیاز ریز شده
  • بادمجان و موسیر خشک شده
  • فلفل سبز تند و فلفل دلمه ای سبز و زرد و قرمز
  • سیر و سرکه انگور

البته گفتنی است که این لیست، یک نمونه کلی از اجزای این ترشی را نشان می دهد، ممکن است در بعضی از انواع این محصول خیار هم اضافه شود و یا یک تعدادی از این مواد کم شود یا مواد دیگری اضافه شود.

ادویه های مورد نیاز این ترشی شامل پودر زیره سبز، پودر رازیانه، پودر گشنیز، گلپر، زردچوبه، دارچین، فلفل سیاه، فلفل سبز، نعنا یا شوید تازه یا خشک و ادویه مخصوص ترشی می باشد، این ادویه ها هم قابل تغییر هستند و در انواع این ترشی کم و زیاد می شوند.

فروشنده انواع ترشی مخلوط بندری

فروشنده انواع ترشی مخلوط بندری فروشنده ترشی مخلوط بندر در انواع مختلف این محصول را به شکل کلی و مستقیم ارائه می کند، این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه و تازه ترین گیاهان تهیه شده و بسیار با کیفیت است، لذا خریداران از اعلا بودن آن مطمئن خواهند بود.

این فروشنده علاوه بر مرغوبیت، قیمت مناسبی را هم برای این محصول در نظر می گیرد، دلیل آن هم بی واسطه بودن عرضه آن است که سبب تعادل قیمتی آن و ارائه با قیمت واقعی می شود.

اگر خریدار این محصول هستید می توانید به سایت اختصاصی این مرکز فروش مراجعه کرده و بعد از دیدن کاتالوگ محصول، به سهولت سفارش خود را در هر حجمی که می خواهید با یک تماس انجام داده و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.