مرکز خرید سیر ترشی طارم درجه یک

سیر ترشی طارم چیست؟ به چه علت تا این اندازه معروف شده است؟ از کجا می توانیم سیر ترشی طارم درجه یک تهیه کنیم؟ شاید این سوالات پر تکرار در ذهن شما نیز به وجود آمده باشند. در این مطلب می خواهیم راجع به این پرسش ها صحبت کنیم و به شما بگوییم چرا انتخاب سیر ترشی طارم یک انتخاب منطقی و هوشمندانه می باشد و اینکه برای تهیه و خرید بهترین سیر ترشی طارم باید کجا برویم و چکار بکنیم.

مرکز خرید سیر ترشی طارم درجه یک

چرا سیر ترشی طارم؟

چرا سیر ترشی طارم

طارم نام شهرستانی در استان زنجان می باشد. نام طارم برای محصولات زیادی معروف است. کمتر کسی پیدا می شود که نام طارم را نشنیده باشد. طارم به خصوص برای محصول زیتون بسیار بسیار مشهور است و زیتون کشت شده در طارم خریداران زیادی در بازار دارد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”center;” ]اما شاید نمی دانستید که سیر یکی دیگر از محصولاتی است که با کیفیت بالا در طارم کشت می شود[/highlight-dash]

جالب است بدانید مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم در سال ۹۷ ادعا کرد که ۳۰ درصد سیر تولید شده در کشور مربوط به طارم می باشد و بخشی از این سیر ها به کشورهای خارجی نظیر عراق، روسیه وآذربایجان صادر می شود.

سیر طارم بدون شک در کنار سیر همدان، دو نوع از با کیفیت ترین سیر های کشت شده در کشور می باشند. بدیهی است که هر چقدر کیفیت سیر بالاتر باشد، کیفیت سیر ترشی تهیه شده با این سیرها بالاتر می رود. به همین خاطر است که سیر ترشی طارم تا این اندازه محبوب شده و خریداران زیادی را به خود جذب کرده است.
از انواع سیرهایی که در طارم کشت می شود می توان به سیر سفید، قرمز و صورتی اشاره کرد که در این بین سیر صورتی بیشترین سهم تولیدی را به خود اختصاص می دهد.

طبیعی است که سیر طارم پتانسیل بالایی برای صادرات و وارد شدن به بازار جهانی دارد هم چنین سیر ترشی تولید شده با سیر طارم می تواند بهترین کیفیت سیر ترشی را به مشتریان و طرفداران خود عرضه کند. امیدواریم که متوجه شده باشید چرا باید سیر ترشی طارم را در سبد غذایی خود بگنجانید.

تولید سیر ترشی طارم

تولید سیر ترشی طارم

تولید سیر ترشی طارم با بهترین سیرهای طارم که به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری می شود انجام می گیرد. شاید کم لطفی باشد اگر به این موضوع فکر کنیم که خارجی ها و اروپاییان خواستار سیر طارم و همدان ایرانی هستند و بخش زیادی از سیرهای تولید شده در این دو منطقه به خارج از کشور صادر می شود اما ما ایرانیان هنوز ارزش بالای این سیر ها را درک نکرده و بی توجه به خواص و کیفیت فوق العاده سیر طارم و سیر همدان هستیم.

اگر مطالب مربوط به سیر ترشی همدانی را تا به حال مطالعه نکرده اید خواهشمندیم مطلب ذکر شده را مطالعه فرمایید تا متوجه سیر های با ارزش کشت شده در همدان وطارم شوید و سعی کنید با خرید سیر ترشی طارم و سیر ترشی همدان، از این دو محصول که خواصی هم چون دارو دارند غافل نشوید. برای اطلاعات بیشتر از شرایط خرید سیر ترشی طارم و سیر ترشی همدان لطفا فرم سایت را در صفحه اصلی تکمیل کنید.