مرکز فروش ترشی بادمجان شکم پر ممتاز

ترشی بادمجان شکم پر، یکی از انواع ترشی خوشمزه و محبوب ایرانی است، که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این نمونه ترشی را می توان در تمام فصل های سال تهیه و استفاده کرد. مرکز فروش ترشی بادمجان شکم پر ممتاز، خوشمزه ترین و بهترین ترشی را با تنوع زیاد و قیمت مناسب و باصرفه عرضه و به فروش می رساند. این نمونه ترشی، از انواع سبزیجات خوش بو و معطر تهیه شده است. 

مرکز فروش ترشی بادمجان شکم پر ممتاز

نحوه تولید ترشی بادمجان شکم پر

نحوه تولید ترشی بادمجان شکم پر برای تهیه و تولید ترشی بادمجان شکم پر، در ابتدا، مواد لازم را جهت پر کردن شکم بادمجان آماده می کنیم. از جمله، می توان به سیر، هویج، فلفل، سرکه، سبزی ترشی، بادمجان قلمی و غیره اشاره کرد. هویج ها را پوست کرده و به طور کامل با آب تمیز می کنیم و سپس، بر روی تخته آشپزخانه به صورت نگینی تکه تکه کرده و در کاسه ای بزرگ می ریزیم. در مرحله بعدی، سبزی ترشی را که از سبزی های خوش عطر، مانند نعناع، ترخون، پیازچه، مرزه و غیره تشکیل شده است، پاک کرده و مورد شست و شو قرار می دهیم. 

این سبزی ها را آبکش کرده و می گذاریم تا به طور کامل خشک شوند. سپس، آن ها را بر روی تخته به صورت درشت یا ریز خرد می کنیم. این روش خرد کردن، کاملا سلیقه ای است و اگر به صورت ریز خرد شوند، ترشی زیبایی و رنگ و رخ بهتری خواهد داشت. در مرحله بعد، سیر ها را پوست گرفته و به چند قسمت مساوی تقسیم کرده و به داخل کاسه سبزی های خرد شده اضافه می کنیم. 

فلفل سبز ها را پس از شستن، به شکل ریز خرد کرده و به مواد داخل کاسه می افزاییم. کلاهک بادمجان ها را جدا کرده و یک برش عمودی  بر روی آن ها ایجاد کرده و شکم بادمجان ها را خالی می کنیم. تمامی بادمجان ها که آماده شد، در قابلمه قرار داده و بر روی آن ها سرکه ریخته و تحت حرارت قرار می دهیم. مدت زمان معینی صبر کرده، تا به طور کامل پخته و نرم شوند. در نهایت، مواد خرد شده را داخل بادمجان ها قرار می دهیم و در درون ظرفی گذاشته و تمام سطح آن ها را با سرکه می پوشانیم. 

خرید ارزانترین انواع ترشی بادمجان

خرید ارزانترین انواع ترشی بادمجان خرید ارزانترین انواع ترشی بادمجان، بر اساس سطح کیفی بالا و در بسته بندی با حجم های متنوع صورت می پذیرد. قیمت روز ترشی، با توجه به پارامتر هایی، مانند نوع ترشی بادمجان، حجم و اندازه ترشی، مکان تولیدی و نوع بسته بندی تعیین می گردد. فروش ویژه ترشي، در دو نوع خانگی و صنعتی انجام می گیرد. اما، نوع خانگی آن، به دلیل اینکه خوشمزه تر و سالم تر است، از قیمت بیشتری بالاتر برخوردار است.