مرکز فروش سیر ترشی همدانی مرغوب

شاید از خودتان بپرسید چرا سیر ترشی همدانی؟ به راستی چه چیزی درباره سیر و سیر ترشی همدانی وجود دارد که سیر ترشی این منطقه راتا این معروف و خوشمزه کرده است؟ چرا همه  خواهان سیر ترشی همدانی هستند هرچند اگر قیمت بالاتری داشته باشد؟ بهترین و خوشمزه ترین سیر ترشی همدانی را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟ در این مقاله می خواهیم راجع به این پرسش ها صحبت کنیم و بگوییم که چرا باید سیر ترشی همدانی را یکی از اولویت های خود در نظر بگیرید در این میان نگاهی هم به سرکه سفید سه لیتری هم بی اندازیم.

مرکز فروش سیر ترشی همدانی مرغوب

چرا سیر ترشی همدانی

چرا سیر ترشی همدانی

تقریبا دیگر همگی با خواص جالب و بی نهایت سیر آشنا هستیم. طبیبان و کارشناسان اعتقاد دارند که بیشترین خواص سیر مربوط به موارد زیر است

  1. پاکسازی روده
  2. پاکسازی خون
  3. پاکسازی مجاری تنفس
  4. جلوگیری از کبد چرب
  5. کاهش علائم آسم

جالب است بدانید که بسیاری از خواص سیر به علت وجود ماده آلسینک در سیر است. با بررسی سیر کشورها و مناطق مختلف دریافتند که سیر همدان با دارا بودن ۸۶ درصد این ماده، یکی از بهترین نوع سیر در سطح جهان می باشد. به همین خاطر است که توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند و در عرصه صادرات موفق عمل کند. سیر تولید شده در همدان خاصیت بالایی دارد در نتیجه سیر ترشی تولید شده از سیر همدان تا حدود زیادی این خاصیت را دارا می باشد.

متاسفانه این روزها که دلالان باعث کاهش دستمزد کشاورزان زحمتکش سیر در همدان و افزایش چشمگیر قیمت ها در سطح بازار برای مصرف کنندگان شده اند، بازار سیر همدان نیاز به یاری سازمان ها و تولید کنندگان و کارخانه ها دارد تا بتواند سیر تولیدی خود را مستقیم به فروش برساند و دلال ها و واسطه ها حذف شوند.

گفتیم سیر ترشی همدان ۸۶ درصد آلسینک دارد جالب است بدانید که کشورهایی که بیشترین تولید سیر را در جهان به عهده دارند مانند چین و ایتالیا، سیرهایی تولید می کنند که به ترتیب حاوی آلسینک ۲۳ و ۳۱ درصد می باشد. بنظرم حالا دیگر کیفیت سیر و سیر ترشی همدان برایتان بسیار ملموس و جالب شده باشد جالب است که کمی درباره سرکه تاکستان بیشتر بخوانیم.

قیمت سیر ترشی همدانی

قیمت سیر ترشی همدانی

با اینکه گفتیم سیر ترشی همدانی در صادرات بسیار خوش درخشیده و عملکرد خوبی داشته است اما برخی از کشورها نظیر پاکستان شروع به کشت سیر همدان در کشور خود کرده اند. لذا نیاز است با کمک به تولید کنندگان سیر ترشی همدانی و در نتیجه کمک به تولید ایرانی و کشاورزان زحمتکش سیر به خصوص در منطقه همدان، باعث پیشرفت و معروف شدن هر چه بیشتر سیر و سیر ترشی همدانی در سطح جهان شویم و با در اختیار داشتن سیر همدان که یکی از بهترین انواع سیر جهان است، یکه تاز بازار سیر ترشی شویم و این کیفیت را به جهان ثابت کنیم.