مرکز معتبر فروش ترشی بادمجان خوزستانی اعلا

آیا شما هم به دنبال خرید ترشی بادمجان خوزستانی هستید؟ پس حتما از کیفیت بالای این ترشی خبر دارید. اگر شما هم از افرادی هستید که کیفیت ترشی برایشان بسیار مهم است، پیشنهاد می کنیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید در این میان نگاهی هم به سرکه سفید سه لیتری هم بی اندازیم.

مرکز معتبر فروش ترشی بادمجان خوزستانی اعلا

ترشی بادمجان با تمر هندی

ترشی بادمجان با تمر هندی

در هر شهری ترشی بادمجان ممکن است به روش های متفاوتی تولید شود. مطمئنا ترشی بادمجان خوزستان هم طعم به خصوص خود را دارد در غیر اینصورت تا این حد طرفدار پیدا نمی کرد. یکی از انواع روش های تهیه این ترشی، به وسیله تمر هندی است. البته برخی در کنار تمر هندی از رب انار نیز در این ترشی استفاده می کنند تا طعم ملس آن کامل شود. گفتنی است با استفاده از تمر هندی در ترشی بادمجان می توان از خواص تمر هندی نیز بهره برد.

با افزودن تمر هندی و رب انار به ترشی بادمجان، این ترشی تا حدودی طعمی شبیه به طعم ترشی بندری پیدا می کند. زیرا رب انار و تمر هندی از مواد اولیه تهیه ترشی بندری هستند. البته قانون خاصی برای تهیه ترشیجات وجود ندارد و شما می توانید طبق سلیقه خودتان هرجور که دوست دارید مواد را کم یا زیاد کنید یا حتی مواد جدیدی اضافه کنید.

البته برخی از مواد حذف شدنی نیستند برای مثال اگر مقدار نمک موجود در ترشی شما کم تر از حد مناسب باشد، ترشی شما کپک زده یا فاسد می شود. هم چنین مرز دقیقی بین ترشیجات وجود ندارد لذا شما می توانید به ترشی بادمجانی که در آن از رب انار و تمر هندی استفاده شده است ترشی بندری نیز بگویید. بر هر صورت این روشی دیگر برای تهیه ترشی بادمجان بود که می خواستیم در این مطللب عنوان کنیم.

 

خرید ترشی بادمجان خوزستانی

خرید ترشی بادمجان خوزستانی

همانطور که می دانید شهرهایی در ایران وجود دارند که به تولید ترشیجات خوشمزه و با کیفیت شهرت دارند مانند تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و … از جمله این شهرها اهواز است که در خوزستان قرار دارد و انواع ترشی بادمجان را در بهترین طعم و با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. لذا شهر اهواز برای ترشی بادمجان شهرت دارد. ترشی بادمجان خوزستانی بسیار معروف است.

مجموعه زیتون نه تنها ارائه دهنده انواع ترشی بادمجان از جمله شکم پر، حلقه ای، حبه ای، تند، چرخ شده و … است بلکه انواع ترشیجات دیگر نظیر ترشی بندری، ترشی لیته، ترشی لوبیا سبز، ترشی مخلوط و سیر ترشی را ارائه می دهد. لذا شما می توانید سفارش خود را برای هر نوع ترشی که قصد خرید آن را دارید در این سایت ثبت کنید. ما همواره برای کمک به خرید بهتر شما، آماده به خدمتیم جالب است که کمی درباره سرکه تاکستان بیشتر بخوانیم.