مرکز پخش انواع ترشی صادراتی مرغوب

قبل از پرداختن به ترشی صادراتی بیایید کمی در مورد ترشی در ایران صحبت کنیم. ترشی انداختن از اصطاحات مرسوم در ایران است که به معنی نگه داری سبزیجات و یا برخی صیفی جات در سرکه است. حالت اسیدی که سرکه دارد باعث می شود که مواد در طولانی مدت دچار فساد نشوند.

هم چنین برخی مردم به جای سرکه از محلول آب نمک استفاده می کنند که آن هم به سالم ماندن مواد در طولانی مدت کمک می کند اما سرکه طبیعی خواص زیادی دارد لذا ترجیحا برای تهیه ترشیجات از سرکه استفاده می شود.

مرکز پخش انواع ترشی صادراتی مرغوب

بازار صادرات ترشی

بازار صادرات ترشی

 

امروزه که روابط بین المللی بین کشورها زیاد شده است و کشورها در تلاشند تا با صادرات و واردات موجب رونق اقتصادی خود شوند، صادرات ترشی نیز از این رونق جا نمانده و روز به روز بر رقم صادرات ترشی افزوده می شود. از ترشیجات پر طرفدار برای صادرات که رقابت زیادی برای آن ها وجود دارد می توان به سیر ترشی و ترشی مخلوط اشاره کرد.

 

سیر ترشی تولید شده در ایران به علت اینکه از سیر های با کیفیت مانند سیر طارم یا همدان تهیه شده است، در خارج از کشور ایران نیز طرفداران زیادی دارد. از دیگر نکات جالب توجه این است که استفاده از اینترنت و مراکز فروش آنلاین و اینترنتی ترشی باعث شده که ترشیجات ایرانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و مشتریان خارجی بیشتر به سمت خرید این محصول تمایل پیدا کنند.

بهترین مقاصد برای صادرات ترشی از ایران، کشورهای همسایه هستند و یکی از دلایل برتری کشورهای همسایه برای صادرات، مسافت کمتر برای حمل و نقل می باشد. هم چنین کشورهای عراق و دبی سهم نسبتا زیادی از صادرات ترشی ایرانی را دارند لذا باید به بازار این کشورها توجه ویژه ای شود.

 

بهترین مراکز فروش ترشیجات

بهترین مراکز فروش ترشیجات

معمولا مراکز فروش ترشیجات لیست متنوعی از ترشیجات را در اختیار مشتری قرار می دهند تا مشتری از میان این لیست متنوع ترشی دلخواه خود را انتخاب کند. هم چنین در کنار فروش ترشیجات، فروش انواع خیارشور و شوریجات نیز از سود بسیار خوبی برخوردار است.

ما در این مجموعه نه تنها در بازار داخلی فعالیت می کنیم بلکه آمادگی خود را برای صادرات به کشورهای مختلف اعلام می داریم و به دنبال توسعه هر چه بیشتر هستیم. برای اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش، حمل محصولات، زمان تحویل و آخرین قیمت ترشیجات بهتر است با مشاور مجموعه در ارتباط باشید تا به روز ترین اطلاعات به همراه آخرین تغییرات در اختیارتان قرار بگیرد.