مرکز پخش ترشی بادمجان تنوری ممتاز

ترشی یکی از چاشنی های پر طرفدار ایرانی است که در انواع طعم و مزه های متنوع و با استفاده از سبزیجات و میوه های مختلف تولید می شود. یکی از انواع پر فروش این محصول ترشی بادمجان می باشد که به روش های مختلف سنتی و یا صنعتی تهیه می شود. یکی از بهترین مراکز پخش ترشی بادمجان تنوری ممتاز با بهترین کیفیت همین شرکت می باشد که این محصول را به صورت عمده به مشتریان ارائه می کند در این میان نگاهی هم به ترشی لیته خانگی هم بی اندازیم.

مرکز پخش ترشی بادمجان تنوری ممتاز

نحوه تولید ترشی بادمجان تنوری

نحوه تولید ترشی بادمجان تنوری نحوه تولید ترشی بادمجان تنوری چگونه است؟ برای تهیه این ترشی به موادی نظیر بادمجان، هویج، فلفل سبز تند، گردو خرد شده، سرکه، زرد چوبه، سبزی ترشی، ادویه ترشی نیاز داریم. ابتدا بادمجان ها را به خوبی شسته و در فر قرار داده تا تنوری شوند و بعد از سرد شدن پوست آنها را گرفته و ریز خرد می کنیم سپس هویج را نیز خرد کرده و باید به مدت 10 دقیقه با سرکه بپزیم و فلفل سبز را به صورت نگینی خرد کرده و همه مواد را با هم مخلوط نموده و در ظرف شیشه ای ریخته و به مدت 10 روز درجای خنک نگهداری می کنیم تا ترشی آماده شود.
بادمجان یکی از صیفی جات پر خاصیت بوده و دارای طبعی گرم و خشک است. این محصول سرشار از انواع ویتامین و املاح مغذی همچنین فیبر بوده و در حفظ سلامت بدن بسیار مفید است. این محصول دارای خاصیت ضد سرطانی است و به علت دارا بودن آنتی اکسیدان در پیشگیری از بیماری های عفونی و ویروسی نقش مؤثری دارد.
از این محصول ارزشمند می توان انواع ترشی های مختلف همچنین غذاهای خوشمزه تهیه کرد و به روش های مختلف قابل استفاده می باشد. ترشی بادمجان تنوری در کنار بسیاری از غذاهای ایرانی به عنوان مزه غذا مورد استفاده قرار می گیرد و این ترشی یکی از محبوب ترین انواع ترشی ها بین ایرانی ها می باشد.

قیمت روز ترشی بادمجان مرغوب

قیمت روز ترشی بادمجان مرغوب قیمت روز ترشی بادمجان مرغوب با توجه به کیفیت این محصول، روش تولید، نوع مواد اولیه به کار رفته در آن، روش خرید، میزان و حجم خرید و … متفاوت می باشد. قیمت این محصول در خرید هایی که به صورت عمده انجام می شود، پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و امروزه اغلب مشتریان از این نوع خرید استقبال بهتری می کنند.
این روزها بازار خرید ترشی بادمجان به علت کیفیت مطلوب و طعم و مزه عالی بسیار داغ بوده و طرفداران زیادی دارد. در حال حاضر انواع ترشی بادمجان در شرکت های تولید کننده به روش کاملا بهداشتی و با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه می شود و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش می گردد جالب است که کمی درباره سرکه خانگی بیشتر بخوانیم.