مرکز پخش ترشی بندری تند ارزان قیمت

مرکز پخش زیتون سیاه روغنی، در بوشهر و خوزستان ارائه دهنده این محصول خوشمزه است. این ترشی، در گذشته مورد توجه مردم جنوب بود اما به دلیل کیفیت و طعمی خاص، مصرف آن در تمام شهر ها رایج شد.

در تولید آن از بهترین و معطر ترین سبزیجات استفاده شده و از شیوه های کاملا بهداشتی بهره گرفته شده است. در وزن های ۸۰۰ گرمی و ۱ کیلویی در بازار سراسر کشور موجود میباشد.

مرکز پخش ترشی بندری تند ارزان قیمت

بررسی ترکیبات ترشی بندری تند

بررسی ترکیبات ترشی بندری تندزیتون پرورده بسته ای یکی از محبوب ترین مواد غذایی در بین ایرانیان است. ترکیبات این محصول باعث شده علاوه بر خوش طعم بودن آن، دارای خواصی نیز باشد.

فلفل سبز، هویج، سیر، لوبیا سبز، کرفس، کلم بروکلی، بادنجان، سیاه دانه، آب گوجه، سرکه انگور، اسید سیتریک، ترخون، خیار شور، پودر گلپر، پودر گشنیز، زیره، نمک و ادویه جات، مواد تشکیل دهنده آن هستند. همانطور که می‌دانید تمامی این مواد، دارای فوایدی برای سلامتی هستند که به شرح آن ها میپردازیم.

هویج دارای ترکیبات آتنی اکسیدان مانند آهن بوده و برای بینایی مفید است. از خواص سیر هر چه بگوییم، کم است. وجود ترکیبات آلیسین در آن، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و با طبع گرمی که دارد از ابتلا به سرما خوردگی جلوگیری میکند. باعث کنترل فشار خون می‌شود. احتمال بروز بیماری قلبی به ویژه سکته را بسیار کاهش میدهد. همچنین باعث افزایش قوای جنسی و طول عمر می‌شود. این محصول، از اجزای اصلی همه ترشی ها است و بدون آن طعم ترشی مطلوب نخواهد بود. اگر چه برای زمان خوردن ترشی، محدودیتی وجود ندارد اما به دلیل داشتن ادویه فراوان و سیر و فلفل بهتر است در روز های گرم مصرف آن را به حداقل برسانید.

ترکیبات اسیدی سرکه نیز برای سلامتی بی تأثیر نیست. این محصول باعث کنترل کلسترول شده و از سکته مغزی جلوگیری مینماید. برای شفاف سازی پوست موثر بوده و همچنین برای کارکرد سیستم گوارشی مفید است. اگر غذا شما چرب است، حتما سعی کنید آن را با این نوع ترشی بخورید. زیرا مواد موجود در آن باعث جذب آمینو اسیدهای غذا شده و به هضم آن کمک میکند. پس همین حالا اقدام به خرید ترشی بندری نمایید.

قیمت ویژه ترشی بندری درجه یک

قیمت ویژه ترشی بندری درجه یک برای اطلاع از قیمت فروش ویژه ترشی بندری درجه یک، به مراکز مواد غذایی واقع در شهر خود مراجعه کرده و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

از آن جا که این محصول، در کارخانه های داخل کشور تولید میشود، لذا نرخ آن در مقایسه با بسیاری از محصولات خارجی ارزان تر است. در صورت خرید فله ای، مشمول تخفیف ویژه ای نیز خواهید شد. طعم و کیفیت عالی آن، بدون شک شما را به خود جلب خواهد نمود.