مرکز پخش ترشی بندری تند اعلا

یکی از بهترین چاشنی هایی که در مراکز فروش و پخش انواع ترشی ارائه شده و از طرفداران بی شماری برخوردار می باشد، زیتون شیشه ای تند اعلا است. این ترشی اصیل و خوش طعم، همانگونه که از نام آن پیداست بسیار تند است و یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده آن فلفل می باشد. تفاوتی که این ترشی با سایر چاشنی های مشابه دارد، وجود رب انار و تمبر هندی است که طعم آن را بسیار خوشایند و دلپذیر می نماید.

مرکز پخش ترشی بندری تند اعلا

بررسی خواص ترشی بندری اعلا

بررسی خواص ترشی بندری اعلا اگر شما نیز از طرفداران ترشی لیته خانگی ۱۴۰۱ هستید و آن را به همراه غذای خود مصرف می کنید، حتماً ترشی بندری را نیز امتحان کرده و متوجه تفاوت عطر و طعم آن با سایر چاشنی ها شده اید.  هر چند برخی از ادویه ها و سبزیجاتی که برای تهیه این ترشی مورد استفاده قرار می گیرد، با سایر ترشی ها مشابه است، اما وجود گوجه فرنگی، تمر هندی و رب انار عطر و طعم خاص و منحصر به فردی به آن بخشیده و آن را تبدیل به یکی از چاشنی های محبوب ما ایرانیان نموده است.

و اما استفاده از ترشی بندری اعلا خواص متعددی را به همراه دارد که در این قسمت به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • سرکه ای که در ترکیب این ترشی وجود دارد، موجب کاهش روند جذب کربوهیدرات ها شده و به این صورت از بالا رفتن قند خون جلوگیری به عمل می آورد.
  • رب انار موجود در ترشی بندری می تواند موجب بهبود جریان خون در رگ ها شده و همچنین کمبود آهن خون را جبران نماید.
  • بسیاری از سبزیجاتی که در تهیه این ترشی به کار رفته اند دارای خواص فراوانی هستند که پس از تبدیل شدن به ترشی نیز بسیاری از این خواص را حفظ کرده و برای سلامتی جسم مفید و موثر می باشند.

قیمت روز ترشی بندری باکیفیت

قیمت روز ترشی بندری باکیفیت این روزها بسیاری از مراکز فروش عمده ترشی، اقدام به فروش و ارائه ترشی بندری به صورت بسته بندی شده و یا فله ای نموده و آن را که به صورت کاملاً تازه تهیه شده و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است در دسترس مشتریان خویش قرار می دهند.
شایان ذکر است که قیمت روز ترشی بندری در قیاس با سایر محصولات مشابه، کمی بیشتر است و این موضوع به سبب ترکیبات متعدد و مواد اولیه ای است که درون آن وجود دارد؛ به عنوان مثال رب انار اصل و خالص که در ساختار این ترشی وجود دارد، دارای ارزش و بهای بالایی می باشد و همین امر بر روی قیمت نهایی آن تاثیراتی دارد.