مرکز پخش سیر ترشی اصل

مرکز پخش سیر ترشی اصل در بازار طیف های متنوعی از این محصول را عمده و بدون واسطه وارد بازارهای داخلی نموده و دسترسی همگان را به این محصول راحت می کند. قیمت سیر ترشی نیز بسته به نوع و کیفیت یا نحوه فروش مختلف است که در صورتی که عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزانتر و با صرفه تر خواهد بود.

مرکز پخش سیر ترشی اصل

کیفیت ویژه سیر ترشی اصل

کیفیت ویژه سیر ترشی اصل کیفیت ویژه سیر ترشی اصل مورد توجه همگان است چون حبه های آن بسیار درشت تازه و سفید بوده و ترشی بسیار دلپذیر با آن تهیه می شود. با وجود این سیر، مصرف ترشی نیز بسیار راحت است چون درشت بوده و به راحتی می توان پوستش را جدا نمود و خوش خوراک می باشد.

سیر ترشی بسیار خوش مزه بوده و در دو صورت حرارت داده شده و بدون حرارت تهیه می شود که هر یک کیفیت بالایی دارد و به صورت سنتی یا خانگی و صنعتی تولید می شود. برای تهیه نوع حرارت داده شده ابتدا سیر شسته شده را یک ربع در سرکه جوشانده و بعد می گذارند تا یک هفته بماند تا آماده شود.

برای تهیه سیر ترشی بدون حرارت با کیفیت بالا حبه های سیر را بعد از شستشو دادن در ظرف ریخته و سرکه را به داخل آن می ریزند و می گذارند یک تا ۷ سال بماند تا به طور کامل برسد. در زمان رسیدن این سیر ترشی رنگ آن تیره شده و نرم می شود و بعد از خوردن آن بوی کمتری از خود ایجاد می کند. 

تولید کننده سیر ترشی اصل

تولید کننده سیر ترشی اصل مرکز تولید سیر ترشی نمونه های مختلفی از این ترشی را ارائه نموده و با تنوعی که ایجاد کرده نیاز تمام مشتریان را پوشش می دهد. این خوراکی بسیار خوشمزه و پر خاصیت است که طرفداران زیادی دارد و به وفور مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

سیر ترشی به صورت فله ای و بسته بندی شده تولید و در اوزان و اشکال مختلف عرضه می شود که در انواع با پوست، بدون پوست، حبه جدا شده و حبه جدا نشده عرضه می شود که نیاز سلایق مختلف را پاسخگو است. این خوراکی به عنوان چاشنی با انواع غذا میل می شود که به نوعی اشتها آور بوده و برای تمام سنین مفید است.

تنها مشکل خوردن ترشی سیر تولید شده بدون حرارت بویی است که در دهان ایجاد می کند که با جویدن و خوردن چای خشک یا جعفری می توان بوی آن را ار بین برد. این ترشی از مقوی ترین ترشیجات است که فشار خون و کلسترول و قند خون را کاهش داده و خاصیت آنتی باکتریایی دارد و در فصول مختلف براحتی می توان از آن میل نمود.