پارچه مبلی های مخمل زیبایی منزل شما را چند برابر می کند

مبل‌های شنیل شبیه مبل‌های مخملی به نظر می‌رسند، اما حلقه‌های پارچه بسته هستند. این بدان معناست که روکش شنل به اندازه مخمل نرم و نرم است.
اما در دراز مدت پرپشت تر و بادوام تر است. مراقب باشید اگر حیوانات خانگی شما عاشق پریدن روی مبل هستند، زیرا پنجه های آنها ممکن است در حلقه های پارچه مبلی مخمل گلدار در هم بپیچد و این باعث می شود که پارچه خیلی دوستدار حیوانات خانگی نباشد.
برای تمیز کردن شنیل، آن را با یک برس اثاثه یا لوازم داخلی برس بکشید و با آب و پارچه رومبلی مخمل ای رنگ روشن آن را تمیز کنید.
وقتی به پارچه های پرفورمنس فکر می کنید، مبل ها و صندلی های فضای باز ممکن است به ذهنتان خطور کند. پارچه های پرفورمنس، مانند سانبرلا، بادوام ترین پارچه ها در بین مبل ها هستند.
پارچه های پرفورمنس برای تحمل حداقل ۴۰۰۰۰ مالش تست شده اند، به این معنی که این مبل برای مدت طولانی در زندگی شما خواهد بود.
پارچه مبلی نخی های پرفورمنس در برابر لکه، سایش و محو شدن نیز مقاوم هستند. این پارچه ها تا حد زیادی ساده ترین پارچه برای تمیز کردن هستند.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. حتی می‌توانید از یک محلول مبتنی بر سفیدکننده روی مبل‌های پرفورمنس استفاده کنید آن‌ها بسیار محکم هستند!
اگر رویای مبل سفید را دیده اید، یک مبل پارچه رومبلی ترک ای پرفورمنس سفید می تواند رویای شما را به واقعیت تبدیل کند.
کتانی یکی دیگر از پارچه های سبک وزن با الیاف طبیعی است.
  • منابع:
    1. Your Guide to the Best Sofa Fabrics
  • تبلیغات: 
    1. مبلغ عیدی کارگران و بازنشستگان در سال جدید اعلام شد.
    2. استفاده شکارچیان از کابل برای شکار حیوانات
    3. ساخت اولین موشک با استفاده از لوله پلاستیکی
    4. راز های جالبی در مورد روغن کنجد آشکار شد!