پخش عمده ترشی زیتون

ترشی خوشمزه دیگر که از سوی واحد تولید ما به صورت عمده پخش می گردد ترشی زیتون خام امروز می باشد به طور کلی به دلیل خواص زیتون می توان از آن در بسیاری از ترشی ها استفاده کرد. با این حال، فقط یک ترشی به نام زیتون وجود دارد که به روش های مختلف تهیه می شود. زیتون میوه ای است با مواد مغذی بسیاری که به درمان بسیاری از بیماری ها از جمله کم خونی کمک می کند. شما خریداران محترم می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره نحوه پخش ترشی زیتون به سایت ما مراجعه کنید.

پخش عمده ترشی زیتون

طرز تهیه ترشی زیتون به سه روش

طرز تهیه ترشی زیتون به سه روش

  1. طرز تهیه ترشی زیتون سبز: زیتون را بشویید یا شکاف کوچکی ایجاد کنید تا سرکه به راحتی جذب شود. سپس آن را درون لیوان بریزید. گشنیز را شسته و بعد از خشک شدن آن را خرد کرده و با نعناع خشک شده درون شیشه می ریزند. نمک، فلفل و گلپر اضافه کرده و ظرف را با سرکه به لبه پر کنید تا همه مواد را بپوشاند. شیشه ترشی را در جای گرم قرار دهید و یک هفته بعد آن را بنوشید. زیتون ترشی را نیز می توانید در یخچال نگهداری کنید.
  2. زیتون و ترشی ذرت مخلوط شده: زیتون های خرد شده را به همراه قارچ خرد شده، هویج خرد شده یا رنده شده و ذرت درون یک ظرف قرار دهید. نمک، فلفل و گلپر را اضافه کرده و سرکه را تا لبه بریزید. درب شیشه را محکم ببندید و در جای خنک نگهداری کنید. پس از ۱۵ روز، ترشی آماده است. طبق سلیقه خود می توانید ۲ لیوان آب گوجه فرنگی به این ترشی اضافه کرده و نوعی ماریناد بندری بنام ترشی روغن زیتون بندری درست کنید.
  3. زیتون ترشی با رب انار: تمر هندی را با سرکه مخلوط کرده و از صافی رد می کنید تا دانه ها جدا شوند. آب انار، گلپر و زیتون را مخلوط کنید. به دلیل شوری زیتون و گل مینا، اضافه کردن نمک به خیار شور ممکن است لازم نباشد. ابتدا آن را بچشید و در صورت لزوم نمک اضافه کنید. تمام مواد را در یک لیوان تمیز و خشک ریخته و در یخچال نگهداری کنید.

فروش انواع ترشی زیتون تازه

فروش انواع ترشی زیتون تازه شرکت ما فروش ترشی زیتون خام امسال تازه را که از انواع مختلفی تولید می شود را با قیمت منطقی عرضه می کند به طوری که قیمت این محصول بسیار مقرون به صرفه است و مشتریان بسیاری را در داخل و خارج از کشور جذب خود کرده و در طول سال تعداد بسیاری از انواع مختلف ترشی زیتون تازه را به کشورهای دیگر صادر می کند به طوری که فروش این محصول با رشد خوبی همراه بوده و می توان این محصول را به عنوان پر فروش ترین محصول در نظر گرفت.