پخش عمده سیر ترشی سنتی درجه یک

مراکز پخش ترشیجات معمولا ترشیجات را در دو نوع به مشتریان عرضه می کنند: ترشیجات صنعتی و ترشیجات خانگی. سیر ترشی سنتی از ترشیجاتی می باشد که به روش خانگی تهیه و تولید شده اند.
در تولید ترشیجاتی که به روش سنتی یا خانگی تهیه می شوند از ماشین آلات صنعتی و سایر تجهیزات ماشینی استفاده نمی شود و کارها تماما توسط نیروی انسانی انجام می شود. این کار یک مزیت عمده دارد و آن هم هوش و منطق برتر انسان می باشد که قادر به نظارت بیشتر و بهتر بر روی مواد اولیه و فرآیند تولید ترشیجات است.

پخش عمده سیر ترشی سنتی درجه یک

چرا ترشیجات سنتی

چرا ترشیجات سنتی

ما در مطالب قبلی پیرامون مزایای ترشیجات خانگی صحبت کردیم و متوجه شدیم که ترشیجات خانگی می توانند در درجه بیشتری سلامت ما را تضمین کنند. هم چنین تنوع طعم در ترشیجات خانگی بیشتر است چرا که تولید کنندگان ترشیجات خانگی که ممکن است کسب و کار کوچکی داشته باشند به تعداد زیادی در کشور وجود دارد و همه آن ها از دستور خاصی استفاده نمی کنند بلکه ممکن است روش های محلی و مربوط به منطقه زندگیشان را برای تهیه ترشیجات داشته باشند.

سیر ترشی سنتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. درست است که مواد اولیه زیادی در سیر ترشی وجود ندارد که بتوان آن را تغییر داد و طعم جدیدی ارائه داد اما با توجه به نوع سیر یا سرکه ای که استفاده می شود، طعم و کیفیت سیر ترشی می تواند بسیار متفاوت باشد. برای مثال سیر همدان برای سیر ترشی نوعی برتری به شمار می آید و دلایل آن را نیز در مطلب چرا سیر ترشی همدان ذکر کردیم. در تهیه سیر ترشی سنتی و خانگی سعی می شود که از بهترین سیرها استفاده شود.

نکته جالب این است که اگر به طور کلی به ماجرا نگاه کنیم، می بینیم که با اینکه امروزه تکنولوژی، علم و بهداش

ت پیشرفت چشمگیری نسبت به هر زمان دیگری داشته، اما هنوز خیلی از روش های سنتی در تهیه خوراکی ها بهتر پاسخگوی نیاز طبیعی بدن ما به مواد غنی و مقوی است. رازهایی در روش های سنتی نهفته که هنوز همه آن ها برای ما آشکار نشده است. اما خیلی از آن ها باعث سلامتی و شادابی بیشتر ما می شود.

 

تولید کننده سیر ترشی سنتی

تولید کننده سیر ترشی سنتی

معمولا تولید کنندگان صعنتی ترشیجات اعم از سیر ترشی، محصولات معروفی دارند و نامشان شاخته شده است مانند

  1. اصالت
  2. یک و یک
  3. بدر
  4. بیژن
  5. سحر

اما همه تولید کنندگان ترشیجات خانگی این چنین معروف نیستند و ممکن است کسب و کارهای کوچک خانگی داشته باشند. البته نگران بهداشت و سیب سلامت این محصولات نباشید چرا که صاحبان این مشاغل خانگی باید قبل از فروش محصولاتشان، تاییدیه های لازم را دریافت کنند. شما می توانید برای کسب اطمینان از سلامت محصولات، از این تولید کنندگان بخواهید تا این تاییدیه ها را به شما نشان دهند.

گفتنی است از آنجایی که این تولید کنندگان ممکن است زیاد شناخته شده نباشند و فعالیتشان محدود به شهر خاصی باشد، ما با هدف کمک به آن ها این فروشگاه اینترنتی را دایر کردیم تا بتوانیم با فروش اینترنتی ترشیجات اعم از سیر ترشی سنتی تولید شده توسط آن ها، باعث افزایش فروش و در نتیجه افزایش سود این تولید کنندگان زحمتکش بشویم.
هم چنین می توانیم نیاز مردم سراسر کشور را به این ترشیجات خانگی در شهر های مختلف رفع کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاور مجموعه در ارتباط باشید.