فروشنده ترشی بندری با رب انار خوشمزه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در بازار وقتی قصد خرید ترشی بندری را دارید و به شیشه های ترشی بندری نگاه می کنید و مواد اولیه آن را می خوانید می بینید که مواد اولیه این ترشی در برند های مختلف کمی متفاوت است. همه تولید کنندگان ترشی بندری با رب انار تهیه نمی کنند.
هر تولید کننده روش خود را برای تولید ترشی بندری دارد اما دستور اصلی تولید ترشی بندری اصیل و خوشمزه چیست؟ و تهیه و خرید کدام نوع ترشی بندری بهتر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را به شما بدهیم.

فروشنده ترشی بندری با رب انار خوشمزه

دستور تهیه ترشی بندری با رب انار

دستور تهیه ترشی بندری با رب انار

در این جا ما دستور پایه تهیه ترشی بندری با رب انار را آورده ایم. این دستور برای تهیه ترشی بندری با رب انار و تمر هندی و سیب زمینی ترشی می باشد اما خیلی از تولید کنندگان از این مواد برای تهیه ترشی بندری استفاده نکرده و تنها به رب یا سس گوجه فرنگی و دیگر مواد اولیه اکتفا می کنند. در هر صورت امیدواریم از این دستور تهیه استفاده کرده و ترشی بندری خوشمزه ای درست کنید.

مواد اولیه:

  1. گل کلم
  2. هویج
  3. بادمجان
  4. سیر
  5. سرکه
  6. سیاهدانه
  7. فلفل سبز
  8. ساقه کرفس
  9. موسیر
  10. سیب زمینی ترشی
  11. تمر هندی
  12. خیار
  13. گوجه فرنگی
  14. رب انار
  15. سبزی معطر( مرزه، ترخون، گشنیز و…)

بعد از شستن سبزیجات و مواد اولیه و خشک شدن کامل آن ها، باید سبزیجات را ساطوری ریز کنید و مواد دیگر از جمله سیب زمینی ترشی، ساقه کرفس، بادمجان، هویج، گل کلم و خیار را خرد کنید. سپس موسیر ها را بعد از اینکه در آب خیس خورده و نرم شدند، ریز کنید.

در این مرحله شما باید یک قابلمه آماده کنید و سرکه را در آن بجوشانید، وقتی سرکه به جوش آمد بادمجان ها را در قابلمه ریخته و به مدت پانزده دقیقه بپزید. گوجه فرنگی ها را در مخلوط کن بریزید تا میکس شود و تمر هندی را برای سه ساعت در سرکه قرار داده و سپس به کمک صافی، هسته های آن را جدا کنید.

در مرحله آخر تمام مواد را با هم مخلوط کرده و ادویه ها را نیز اضافه میکنیم و در ظرف ترشی می ریزیم. دقت کنید که ظرف ترشی باید دور از نور آفتاب نگه داری شده و در جای خنکی باشد.

 

خرید اینترنتی ترشیجات اصیل

خرید اینترنتی ترشیجات اصیل

همانطور که پیش تر گفتیم، ترشیجات می توانند به روش های متفاوتی تهیه شوند. دیدیم که در یکی از دستورهای تهیه ترشی بندری، رب انار و تمر هندی و سیب زمینی ترشی استفاده می شود اما ممکن است در برخی دستورهای تهیه این مواد حذف شوند.

در هر صورت اگر می خواهید ترشیجات خود را از جایی تهیه کنید که تنوع محصول زیادی دارد و طعم های مختلفی را برای هر نوع ترشیجات ارائه می دهد، پیشنهاد می کنیم خودتان را از حداقل یک بار خرید از فروشگاه ترشیجات زیتون محروم نکنید. لازم نیست کار خاصی انجام دهید. فقط سفارش خود را از طریق مشاور ثبت کرده و بعد از خرید اینترنتی ترشیجات، منتظر این محصولات خوشمزه که درب منزل به شما تحویل می دهیم باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.